Скрипт розмови Депозити

Лонгація депозиту (DepositsToClose).

Доброго дня/ранку/вечір - (ІП Клієнта). Мене звати (ім'я фахівця), представник «Unex Bank». Хотіли б подякувати Вам за те, що ви обрали наш Банк для вашого вкладу, і нагадати що *Дата* у вас закінчується депозит на суму *сума* за договором.

(ІП Клієнта), скажіть будь ласка, чи ви плануєте переоформлювати вклад чи знімати кошти ?

 

-Планую переоформити/вже переоформив/буду поповнювати інший депозит -Планую знімати
Дякую за уточнення, інформацію зафіксував(ла), можливо у вас є інші запитання ? Дякую вам за зворотній зв’язок, гарного дня/вечора!

Скажіть, будь ласка, чи ви знайшли більш привабливу пропозицію чи вам потрібні кошти на власні потреби?

!!!!Обовязково

повідомляємо про казначейську надбавку від 400 000 в відділенні

про підвищену ставку від 250 000 в додатку
про 0,5% за Мед в відділенні


Робота з запереченням, обов'язково!

У вас максимум _% а в іншого банку більший, я туди покладу Деякі з наших конкурентів справді можуть мати більшу відсоткову ставку і ви праві в тому, що шукаєте найбільш привабливий відсоток. Хочу скористатись нагодою, аби повідомити що наша ставка для таких умов (як в картці клієнта в ViciDial) наразі складає _%, але якщо ви оформите депозит у відділенні разом з карткою МЕД ви зможете підняти її на 0.5% (краще назвати вже сумму %). До того ж, наші депозити гарантовані фондом гарантування вкладів, що робить такий депозит надійним
Потрібні кошти на власні потреби Розумію, але хотіла/хотів би повідомити, що Ви можете отримати додатковий %% до депозиту оформивши у відділенні карту Мед.
А також у нас діє казначейська надбавка в 0,5% від 400 000 грн
(Мед і казначейська не додаються, або то або то)
Заберу і все ! Розумію, але хотіла/хотів би повідомити, що Ви можете отримати додатковий %% до депозиту оформивши у відділенні карту Мед.
А також у нас діє казначейська надбавка в 0,5% від 400 000 грн
(Мед і казначейська не додаються, або то або то)

 

 

ВАЖЛИВО:

  1. Якщо клієнт переоформив депозит питаємо чи варто нам відключити йому автопролонгацію. Це робить імідж банку, який більше зацікавлений в потребах клієнта чим доході. Навіть якщо клієнту це не треба - це завжди гарний жест.
  2. Якщо клієнт продубльований в листі - інформуємо його про це в форматі, що будуть додаткові дзвінки. Це банально ввічливо і допоможе уникнути конфліктних ситуацій.
  3. Якщо сума депозиту 400 000грн+ і клієнт знайшов більші % - пропонуємо оформити у відділенні під казначейський %. МИ ЦІ % НЕ ВСТАНОВЛЮЄМО - ЇХ ПОГОДЖУЮТЬ НА МІСЦІ.
  4. Якщо клієнти скаржаться на відсутність функції автопролонгації в додатку кажемо, що в беті додатку функція вже працює, і що залишилось лише дочекатись релізу

 


 

Поповнення депозиту (DepositsOnboardingFree).

 

Доброго дня/ранку/вечір - (ІП Клієнта). Мене звати (ім'я фахівця), представник «Uneх Bank». Хотіли б подякувати Вам за те, що ви обрали наш Банк для вашого вкладу, і нагадати що ви *Дата* відкрили депозитний рахунок на суму *сума* терміном в * Термін в днях*.

(ІП Клієнта), скажіть будь ласка, чи ви плануєте поповнювати цей депозит чи ви відкрили його помилково?

Помилково, хотів кредит Помилково, вже відкрив інший рахунок і поповнив Планую поповнити
Добре, цей депозитний рахунок закриється автоматично через 7 днів після цього дзвінку, тому від вас дій не потрібно. Вам буде зручно, якщо передам контакти Ваші до кредитного відділу для того щоб Вам запропонували вигідний варіант оформлення кредиту? Дякую за уточнення, інформацію зафіксував(ла), цей депозитний рахунок закриється автоматично через 7 днів після цього дзвінку, тому від вас дій не потрібно, можливо у вас є інші запитання ?... Скажіть, будь ласка, ви знаєте як можна поповнити депозит?

Поповнити рахунок Ви можете самостійно, будь-яким зручним для Вас способом:

внести кошти на картку готівкою без комісії в будь-якому терміналі Сіїу24 чи ЕаэуРау або переказати на рахунок IBAN з рахунку в іншому банку. Можливо, у вас є додаткові запитання?...

 

ВАЖЛИВО:

  1. Якщо клієнт не пам’ятає чи він відкривав щось/не знає хто ми просто повідомляємо що рахунок закриється сам і запевняємо що нічого йому за це не буде.
  2. Якщо в клієнта проблеми з оплатою, фіксуємо. Якщо клієнт новий, обов’язково пам’ятаємо що новий клієнт має відкривати через сайт, а існуючий через мобільний додаток, інакше депозит не буде корректно працювати!!!.
  3. Ніколи не можна нехтувати запитами та питаннями клієнта не про депозити. Відносимось до питань клієнта так само як і під час вхідного дзвінка.

Автопролонгація депозиту (DepositsToClose Лист 3332).

 

Доброго дня/ранку/вечір - (ІП Клієнта). Мене звати (ім'я фахівця), представник «Unex Bank». Хотіли б подякувати Вам за те, що ви обрали наш Банк для вашого вкладу, і нагадати що *Дата* у вас закінчується депозит на суму *сума* за договором та буде автоматично пролонгований.

(ІП Клієнта), скажіть будь ласка, чи ви плануєте залишити автопролонгацію чи відмінити її ?

 

-Планую залишити автопролонгацію -Планую відмінити
Дякую за уточнення, інформацію зафіксував(ла), можливо у вас є інші запитання ? Дякую вам за зворотній зв’язок, гарного дня/вечора! Скажіть, будь ласка, чи ви знайшли більш привабливу пропозицію чи вам потрібні кошти на власні потреби?


Робота з запереченням, обов'язково!

У вас максимум _% а в іншого банку більший, я туди покладу Деякі з наших конкурентів справді можуть мати більшу відсоткову ставку і ви праві в тому, що шукаєте найбільш привабливий відсоток. Хочу скористатись нагодою, аби повідомити що наша ставка для таких умов (як в картці клієнта в ViciDial) наразі складає _%, але якщо ви оформите депозит у відділенні разом з карткою МЕД ви зможете підняти її на 0.5% (краще назвати вже сумму %). До того ж, наші депозити гарантовані фондом гарантування вкладів, що робить такий депозит надійним
Потрібні кошти на власні потреби Розумію, але хотіла/хотів би повідомити, що Ви можете отримати додатковий %% до депозиту оформивши у відділенні карту Мед.
А також у нас діє казначейська надбавка в 0,5% від 400 000 грн
(Мед і казначейська не додаються, або то або то)
Заберу і все ! Розумію, але хотіла/хотів би повідомити, що Ви можете отримати додатковий %% до депозиту оформивши у відділенні карту Мед.
А також у нас діє казначейська надбавка в 0,5% від 400 000 грн
(Мед і казначейська не додаються, або то або то)

Якщо робота з запереченням не допомогла - рекомендуємо клієнтові самостійно в додатку відключити автопролонгацію , фіксіємо в Vici - як відмову клієнта- відключення автопролонгації

102