Скрипт вихідної розмови Розетка

Доброго дня/ранку/вечір - (ІП Клієнта). Мене звати (ім'я фахівця), представник «Unex Bank». Хотіли б подякувати Вам за те, що ви обрали наш Банк для оформлення кредиту в Розетці.
Хочемо проінформувати ми надали Вам кредит (......) грн на термін (......) міс.

(ІП Клієнта), скажіть будь ласка, чи ви плануєте забирати товар? Чи були якісь складнощі з оформленням?

Планує забирати (Забрав) Не планує забирати відмовився від товару і тд.

Насамперед бажаємо вдалих покупок! Щоб товар служив в радість!

Не забувате протягом терміну кредиту вносити щомісячні платежі згідно графіку, що вказаний у Вашому договорі.

Не хвилюйтеся, ми заздалегідь нагадаємо Вам про суму та строк сплати. Просто оберіть спосіб, що Вам найбільше пасує, та сплачуй за кредитом зручно. Знаєте як погашати? (якщо ні- проінформуй)
- Карткою на сайті Unex Bank (без комісії);
- Готівкою у відділенні Unex Bank (без комісії);
- Готівкою в терміналах EasyPay (без комісії);
- Або переказом за IBAN з додатку будь-якого банку України (за тарифами банку-відправника).

Клієнта інформуємо, що заявку самостійно анулюємо. Дякуємо за те що спробували.)

Передати данні клієнта в листі на почту:
pos@unexbank.ua
Тема: Відмова від товару Призьвище клієнта
Тіло: Клієнт вдмовився від товару, прохання аннулювати кредит
номер договору
ІПН
ФІО
Номер телефону

Клієнта інформуємо, що заявку самостійно анулюємо. Дякуємо за те що спробували.)

 



Unex Bank - європейський банк, де #простозручно!

43