Доброго дня/ранку/вечір - (ІП Клієнта). Мене звати (ім'я фахівця), представник «Unex Bank». Хотіли б подякувати Вам за те, що ви обрали наш Банк та нашу дебетову карту Unex Smart
Хотіли б поцікавитись чи #просто та #зручно Вам користуватись нашим продуктом, та задати декілька запитань
Є у Вас 5 хвилин часу?
Так - продовжуємо
Ні - Дякуємо та прощаємось.
1. (ІП Клієнта), скажіть будь ласка, як давно користуєтесь нашою картою? ( фіксуємо в Vici)
2. Cкажіть будь ласка, які операції робите найчастіше? ( фіксуємо в Vici)
3. Для яких цілей відкривали дебетну карту ( переказувати кошти, отримувати додатковий дохід,...)
4. Бачимощо останнім часом у Вас багато операцій на переказ в інший банк, підкажіть можливо умови картки Вас не влаштовують чи не можете робити якість операції через наш додаток? ( найважливіше питання)
Ціль поговорити з клієнтом, а дізнатись чому швидко виводить з нашого банку кошти
Можливо чогось не вистачає, або не зручно або інше
Unex Bank - європейський банк, де #простозручно!